Vakantiehuis Zonnevylle

Stichting Kinderzorg draagt zorg voor de exploitatie van vakantiehuis Zonnevylle in Zoutelande. Vakantiehuis Zonnevylle is tot stand gekomen uit een legaat van mevrouw Zonnevylle. Van 1964 tot 2003 heeft het pand dienst gedaan als vakantieverblijf met binnenshuis enkele slaapplaatsen voor pleegouders of groepsleiding. De woning was niet groter dus de kinderen kampeerden ernaast in tenten. In 2004 is vakantiehuis Zonnevylle volledig herbouwd. Het pand beschikt nu over twaalf slaapplaatsen -waarvan twee rolstoeltoegankelijk- en tal van voorzieningen voor een ontspannen vakantie.

Buiten de schoolvakanties kan vakantiehuis Zonnevylle gehuurd worden door:
- Andere instellingen dan Juvent.
- Pleegouders.
- Personeelsleden van Juvent.

Reserveren? Neem contact op met de Financiële Administratie van Juvent via het mailadres: zonnevylle@juvent.nl.

Onder de titel 'Eén groot feest' op pagina 102 en 103 in het boek 'Een kind is geen postpakket - 100 jaar vereeniging kinderzorg', kunt u ervaringen lezen over vakantiehuis Zonnevylle. Bekijk een beschrijving van dit boek en de bestelwijze hiervan onder het tabblad Actueel.

Stichting kinderzorg Stichting kinderzorg